.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : معاون وزیر کشور با اشاره به شایعات اخیر صورت گرفته که از وی به عنوان یکی از گزینه های استانداری مازندران نام برده شده ، گفت: قطعا استاندار مازندران هفته پیش روی معرفی نخواهد شد. استاندار مازندران نمی شوم/ خادم نظام هستم + مقصد بعدی«شفقت»کجاست؟
شمال نیوز : معاون وزیر کشور با اشاره به شایعات اخیر صورت گرفته که از وی به عنوان یکی از گزینه های استانداری مازندران نام برده شده ، گفت: قطعا استاندار مازندران هفته پیش روی معرفی نخواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس پرورش استعداد‌های درخشان، ۳۱ خرداد و پایه دهم اول تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. اعلام جزییات برگزاری آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی+ جدول مفاد درسی
شمال نیوز : اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: آزمون ورودی پایه هفتم مدارس پرورش استعداد‌های درخشان، ۳۱ خرداد و پایه دهم اول تیر ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد

تغذیه ناسالم و تحرّک کم ! / 34 درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال گلستان مبتلا به پرفشاری خون هستند / بیماری‌های قلبی و عروقی در صدر بیماری‌های غیرواگیر مازندران / گیلان در بین 10 استان اول بیماری های غیر واگیر
شمال نیوز : سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان از این منظر، وضعیت بسیار نامطلوبی دارند و گستره این بیماری‌های غیرواگیر از افراد سالمند به افراد میان‌سال، جوان و حتی دانش‌آموزان کشیده شد (ادامه)
شمال نیوز: این نماینده مجلس با تائید بازداشت مسئول دفترش گفت: مسئول دفترم با قرار وثیقه آزاد شده است. تایید و توضیحات نماینده شمالی مجلس درباره بازداشت مسئول دفترش
شمال نیوز: این نماینده مجلس با تائید بازداشت مسئول دفترش گفت: مسئول دفترم با قرار وثیقه آزاد شده است.(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدیر متخلف مدیر مدرسه‌ای در رحمت‌آباد رودبار پس از لغو ابلاغ به هیأت تخلفات اداری معرفی شد. انتشار یک فیلم در فضای مجازی کار دست مدیر مدرسه داد
روابط عمومی آموزش و پرورش گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مدیر متخلف مدیر مدرسه‌ای در رحمت‌آباد رودبار پس از لغو ابلاغ به هیأت تخلفات اداری معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز : شاخص ها و آمارها نشان می دهد که رشد جمعیت در مازندران مناسب نیست و فرزندآوری در استان دارای چالش هایی است . چالش های فرزندآوری در مازندران/ یک معادله با چند متغیر
شمال نیوز : شاخص ها و آمارها نشان می دهد که رشد جمعیت در مازندران مناسب نیست و فرزندآوری در استان دارای چالش هایی است .(ادامه)

معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند. تمامی برنج های سال گذشته کشاورزان تا یک ماه آینده خریداری می شود
معاون اول رئیس جمهور وزیر جهاد کشاورزی و استانداران مازندران، گیلان و گلستان را مکلف کرد ظرف ۴۸ ساعت برنامه اجرایی و زمانبندی شده خود را برای خرید برنج از شالیکاران تدوین و ارائه کنند.(ادامه)
وزارت کشور در بیانیه شماره ۴، جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسایل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: طبق آخرین گزارشات دریافتی در استان‌های تهران، قم، زنجان، خوزستان، همدان، فارس، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و خراسان رضوی بیش از ۱۰۰ نفر ازعوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و موردتحقیق قرارگرفتند. بیش از ۱۰۰ نفر ازعوامل موثر در این حوادث دستگیر و موردتحقیق قرارگرفتند / افرادی از روی شیطنت از مواد بدبو و بی‌خطر استفاده کرده اند که تذکر دادیم / افرادی هم با انگیزه‌های معاندانه برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام دست به این اقدام زدند(خبر)
وزارت کشور در بیانیه شماره ۴، جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسایل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: طبق آخرین گزارشات دریافتی در استان‌های تهران، قم، زنجان، خوزستان، همدان، فارس، گیلان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان و خراسان رضوی بیش از ۱۰۰ نفر ازعوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و موردتحقیق قرارگرفتند.(ادامه)
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و مورد تحقیق قرار گرفتند. دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس
وزارت کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل موثر در حوادث اخیر مدارس شناسایی، دستگیر و مورد تحقیق قرار گرفتند.(ادامه)
هفته ملی کودک از امروز آغاز می‌شود
هفته ملی کودک با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» از امروز شنبه ۱۶ مهر آغاز می‌شود و تا ۲۲ مهر ادامه دارد.(ادامه)
شمال نیوز: به گفته استاندار اصفهان در این استان بیش از ۱۰۰ مدرسه تخلیه شده است. اکثریت این دانش‌آموزان از اقشار کم‌درآمد هستند که پس از مشکلات آموزش مجازی در دوران کرونا، حالا باید با چالش فرونشست زمین و تخلیه و تخریب مدارس دست و پنجه نرم کنند. دلیل مهاجرت اصفهانی ها به گیلان و مازندران و افزایش ویلاسازی چیست ؟
شمال نیوز: به گفته استاندار اصفهان در این استان بیش از ۱۰۰ مدرسه تخلیه شده است. اکثریت این دانش‌آموزان از اقشار کم‌درآمد هستند که پس از مشکلات آموزش مجازی در دوران کرونا، حالا باید با چالش فرونشست زمین و تخلیه و تخریب مدارس دست و پنجه نرم کنند.(ادامه)
شمال نیوز : این مسئول در بیان جزئیات ماجرا گفت : پس از دقایقی بار دیگر دانش آموزان با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث عصبانیت معلم و در ادامه ارتکاب این عمل ناپسند توسط وی گردید. واکنش فرماندار به انتشار فیلم تنبیه‌بدنی یک دانش‌آموز شمالی + جزئیات
شمال نیوز : این مسئول در بیان جزئیات ماجرا گفت : پس از دقایقی بار دیگر دانش آموزان با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث عصبانیت معلم و در ادامه ارتکاب این عمل ناپسند توسط وی گردید.(ادامه)
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه نمایندگان سه استان شمالی کشور با رئیس جمهور، از وعده رئیس جمهور برای تشکیل سازمان  ملی مدیریت پسماند با محوریت استان‌های شمالی کشور خبر داد. سازمان ملی مدیریت پسماند تشکیل می‌شود/ نگذارید کشاورزان و دامداران زمین گیر شوند
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه نمایندگان سه استان شمالی کشور با رئیس جمهور، از وعده رئیس جمهور برای تشکیل سازمان ملی مدیریت پسماند با محوریت استان‌های شمالی کشور خبر داد.(ادامه)
تصاویر: وضعیت قرمز کرونا در گیلان
طی تحقیقات جدید کره جنوبی، ویروس کرونا می‌تواند تا سه هفته داخل مخاط بینی کودکان باقی بماند. این امر قابلیت بالای کودکان در انتقال و پخش ویروس را نشان می‌دهد. از این‌رو می‌توان مدارس را به‌عنوان یکی از مراکز پرخطر انتشار ویروس دانست. طبق اعلام آموزش و پرورش، فعالیت مدارس در استان‌هایی با وضعیت قرمز کرونایی به‌صورت مجازی و از طریق تلویزیون و نرم‌افزار شاد انجام می پذیرد. در برخی مدارس در استانهایی که هنوز در وضعیت بحران قرار ندارند حضور در مدارس به صورت اختیاری است.(ادامه)
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند .... کلانتری : هیچ مجوزی برای انتقال آب دریای خزر نمی‎دهیم
شمال نیوز : حدود پنجاه سال پیش اراضی زراعی گیلان و مازندران روی هم به ۳۰۰ هزار هکتار نمی‌‌رسید و امروز بیش از ۷۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی داریم. مردم جنگل‌ها را تراشیده و به زمین های کشاورزی تبدیل کرده‌اند ....(ادامه)
شمال نیوز : در استان‌هایی با وضعیت زرد هم آموزش به‌صورت ترکیبی حضوری و مجازی خواهد‌بود. فرآیند آموزشی در مناطق سفید هم به صورت ۸۰درصد حضوری و ۲۰درصد مجازی انجام می‌شود .... یک سردرگمی جدید در آموزش و پرورش / تکلیف دانش آموزان و خانواده ها را مشخص کنید
شمال نیوز : در استان‌هایی با وضعیت زرد هم آموزش به‌صورت ترکیبی حضوری و مجازی خواهد‌بود. فرآیند آموزشی در مناطق سفید هم به صورت ۸۰درصد حضوری و ۲۰درصد مجازی انجام می‌شود ....(ادامه)
در ادامه بازگشت مدیران میانی و کارمندان مامور به خدمت در استانداری به محل اصلی کار خود ، پایان ماموریت دو بخشدار و یک معاون فرماندار اعلام شد.

پایان ماموریت دو بخشدار و یک معاون فرماندار ابلاغ شد
در ادامه بازگشت مدیران میانی و کارمندان مامور به خدمت در استانداری به محل اصلی کار خود ، پایان ماموریت دو بخشدار و یک معاون فرماندار اعلام شد. (ادامه)
اقتصاد دریا محور-راهبردی برای استان های ساحلی شمال کشور
به قلم : سید حسین میرشفیعی کارشناس ارشد صنعت دریایی اقتصاد دریا محور(يادداشت)
اقتصاد دریا محور-راهبردی برای استان های ساحلی شمال کشور به قلم : سید حسین میرشفیعی کارشناس ارشد صنعت دریایی(ادامه)

قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! قتل رومینا به دست پدر؛ «چرا»‌ها و «اگر»‌ها (يادداشت)
قتل دختر 13 ساله به دست پدر، «چرا»ها و «اگر»های زیادی را برای افکار عمومی ایجاد کرده. از جمله این که «اگر خون پدر از سر غیرت به جوش آمده بود چرا سراغ پسر نرفته و با داس به جان دختر خودش افتاد»؟ پاسخ ساده به این پرسش این است: چون خود را مالک جان پسر نمی‌دانسته اما مالک جان دخترش می‌دانسته است. شبیه استدلال شبانِ سریال "سلطان و شبان" که «اگر خوردیم، مال خودمان را خوردیم»، اینجا هم «اگر کشتیم، دختر خودمان را کشتیم»! (ادامه)
نمایندگان مجلس پس از نمایندگی کجا می‌روند؟
همواره این سوال پس از پایان دوره نمایندگی نمایندگان مجلس مطرح شده که نمایندگان پس از پایان دوره به چه کاری مشغول می‌شوند که تعدادی از نمایندگان به این سوالات پاسخ دادند.(ادامه)
شمال نیوز : در دو ماه نیم گذشته هزینه‌های جاری مدرسه به‌شدت کاهش یافته است و علاوه بر این به نظر نمی‌رسد که مسؤولان مدرسه قصد داشته باشند مبالغی را که از والدین بابت برنامه‌های فوق‌برنامه دریافت کرده‌اند، به آنها پس بدهند..... سود کرونا در جیب غیرانتفاعی‌ها / رنج معلمان و سود مدارس غیر دولتی !
شمال نیوز : در دو ماه نیم گذشته هزینه‌های جاری مدرسه به‌شدت کاهش یافته است و علاوه بر این به نظر نمی‌رسد که مسؤولان مدرسه قصد داشته باشند مبالغی را که از والدین بابت برنامه‌های فوق‌برنامه دریافت کرده‌اند، به آنها پس بدهند.....(ادامه)
شمال نیوز :  زمانی که خانواده برای تأمین معاش روزانه خود دچار مشکل است و یا دانش آموزی فرزند طلاق بوده و با پدربزرگ و مادر بزرگ پیرش زندگی می‌کنند چگونه می‌تواند گوشی هوشمند، رایانه و یا هر وسیله دیگری برای دسترسی به این سامانه تهیه کند.... مشکلات مالی سد عضویت دانش آموزان در شبکه «شاد»/ خانواده ها نگرانند
شمال نیوز : زمانی که خانواده برای تأمین معاش روزانه خود دچار مشکل است و یا دانش آموزی فرزند طلاق بوده و با پدربزرگ و مادر بزرگ پیرش زندگی می‌کنند چگونه می‌تواند گوشی هوشمند، رایانه و یا هر وسیله دیگری برای دسترسی به این سامانه تهیه کند....(ادامه)
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان درباره کلیپ جنجالی خانم معلمی که با لهجه تدریس می‌کرد، توضیح داد. ماجرای تدریس آنلاین خانم معلم شمالی که سوژه فضای مجازی شد
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان درباره کلیپ جنجالی خانم معلمی که با لهجه تدریس می‌کرد، توضیح داد.(ادامه)
استاندار: گیلانی ها پذیرای میهمانان نوروزی نخواهد بود
استاندار گیلان گفت: گیلانی ها مردمانی مهمان نواز هستند ولی به واسطه شیوع بیماری کرونا در سراسر استان از هم اکنون و در ایام نوروز هم هیچ مهمانی را نمی پذیریم.(ادامه)
14 وزیر، استاندار و فرماندار دولت احمدی نژاد در لیست نمایندگان مجلس آینده
(ادامه)
تعطیلی دو روزه مدارس استان مازندران
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تعطیلی دو روزه مدارس استان به دلیل اتخاذ تصمیمات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : پرویز فکر آزاد اظهار داشت: با مساعدت و موافقت آموزش و پرورش از این پس دانش آموزان مدارس گیلان دو ساعت در هفته زبان مادری شان را خواهند آموخت..... زنگ زبان مادری در مدارس گیلان نواخته می‌شود
شمال نیوز : پرویز فکر آزاد اظهار داشت: با مساعدت و موافقت آموزش و پرورش از این پس دانش آموزان مدارس گیلان دو ساعت در هفته زبان مادری شان را خواهند آموخت.....(ادامه)
فردا یکشنبه مداس برخی مقاطع تحصیلی در تهران و شماری از شهرستان های کشور تعطیل اعلام شده است. مناطق و شهرستان هایی که فردا مدارس تعطیل است
فردا یکشنبه مداس برخی مقاطع تحصیلی در تهران و شماری از شهرستان های کشور تعطیل اعلام شده است.(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می رسد با برگزاری چنین برنامه هایی تلاش می شود زمینه های الحاق رامسر به گیلان از مهمترین گذرگاه یعنی آموزش و پرورش  فراهم شود ..... میزبانی معنادار گیلانی ها از یک مسابقات دانش آموزی در رامسر / حضور رسمی و معنادار استاندار گیلان در رامسر
شمال نیوز : به نظر می رسد با برگزاری چنین برنامه هایی تلاش می شود زمینه های الحاق رامسر به گیلان از مهمترین گذرگاه یعنی آموزش و پرورش فراهم شود .....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.